5.0
gebaseerd op 105 reviews

Super goede behandeling waar ze meteen mijn pijnpunten wist te vinden. Fijne ruimte ook

Ilse - meer dan een jaar geleden

Je doet het heel goed en ging ontspannen weg. Je hebt het allemaal heel mooi gemaakt. De ruimte ruikt heerlijk.

Karin - meer dan een jaar geleden

Altijd weer fijn om door Sukanya behandeld te worden

Bep - meer dan een jaar geleden

Massages zijn erg goed, heb er nog dagen lang profijt van.worden in een prettige omgeving gegeven.

Wim - meer dan een jaar geleden
Richard - meer dan een jaar geleden