Een professionele behandeling, een fijne sfeer in de behandelkamer en een bijzonder vriendelijke ontvangst.
Marieanne
-
10 maanden geleden
Het uur is altijd veel te snel voorbij .
Filie
-
10 maanden geleden
Heerlijk, fijne stevige massage (had ik ook gevraagd) en tegelijkertijd heerlijk ontspannend. Top!
Katja
-
10 maanden geleden
Was weer top, ik blijf komen, goed voor mijn gezondheid!
Groetjes en bedankt Sukanya!
Fons
-
10 maanden geleden
Super massage gehad. Echt een aanrader en een hele lieve meid
Silvia
-
11 maanden geleden
Weer genoten van een heerlijke massage. Klachten zijn weer weg.
Dankjewel Sukanya
Bep
-
11 maanden geleden
Mia
-
12 maanden geleden
Super fijne massage! Ik kom zeker terug
Lisanne
-
12 maanden geleden
Het was heel ontspannend!
Volgende keer weer😀
Christel
-
12 maanden geleden
De eerste keer bij Sulenko. Ze is een zeer gedreven en kundige Thaise masseuse, Voor herhaling vatbaar!
Suzaine
-
ongeveer een jaar geleden