5.0
gebaseerd op 105 reviews
Anita - 4 maanden geleden
Joyce - 4 maanden geleden

Heerlijk!

Sabina - 4 maanden geleden
Mia - 4 maanden geleden

Het was heerlijk, voor herhaling vatbaar

Marjolein - 4 maanden geleden

Een massage bij aroen ya,is een weldaad voor je lichaam, wordt gedaan door iemand die weet waar ze mee bezig is.ik heb er elke keer veel baat bij.

Wim - 4 maanden geleden

contact en behandeling was prettig om te ervaren.
Is zeker aan te bevelen .

Ad - 5 maanden geleden
Imke - 5 maanden geleden

Ik vond het een heerlijke massage, voor herhaling vatbaar.
heb een stuk minder last van mijn nek.
ook meteen een paar afspraken gepland.

Carla - 5 maanden geleden

Super! Goede service en fijne behandeling.

Nasja - 5 maanden geleden