Anita
-
4 maanden geleden
Joyce
-
4 maanden geleden
Heerlijk!
Sabina
-
4 maanden geleden
Mia
-
4 maanden geleden
Het was heerlijk, voor herhaling vatbaar
Marjolein
-
4 maanden geleden
Een massage bij aroen ya,is een weldaad voor je lichaam, wordt gedaan door iemand die weet waar ze mee bezig is.ik heb er elke keer veel baat bij.
Wim
-
4 maanden geleden
contact en behandeling was prettig om te ervaren.
Is zeker aan te bevelen .
Ad
-
5 maanden geleden
Imke
-
5 maanden geleden
Ik vond het een heerlijke massage, voor herhaling vatbaar.
heb een stuk minder last van mijn nek.
ook meteen een paar afspraken gepland.
Carla
-
5 maanden geleden
Super! Goede service en fijne behandeling.
Nasja
-
5 maanden geleden