Echt een aanrader om hier een massage te boeken.
Caatjes
-
3 maanden geleden
Brenda
-
3 maanden geleden
Was echt heel fijn en lekker ontspannen
Inge
-
3 maanden geleden
Het was fantastisch. Ik kom zeker nog een keer terug
Joelle
-
3 maanden geleden
Ik ben vakkundig en rustig behandeld.
Ga zeker nog een keertje terug!
Ton
-
4 maanden geleden
Ik heb een heerlijke, rustgevende en warmvoelende massage gehad; en wil dit regelmatig weer komen halen!
Atty
-
4 maanden geleden
Heel fijn behandeld. Fijne sfeer en er wordt goed gevoeld waar knelpunten zitten
Alexia
-
4 maanden geleden
Dankjewel voor de fijne ervaring! Ik kom graag binnenkort terug
Maaike
-
4 maanden geleden
Voor het eerst bij de nieuwe locatie geweest. Wat een fijne, warme en mooie plek is het geworden. De massage was weer geweldig. Je ziet me zeker weer terug!
Leonie
-
4 maanden geleden
Heerlijk ontspannen, vriendelijk en professioneel
Mascha
-
4 maanden geleden