5.0
gebaseerd op 105 reviews

Echt een aanrader om hier een massage te boeken.

Caatjes - 3 maanden geleden
Brenda - 3 maanden geleden

Was echt heel fijn en lekker ontspannen

Inge - 3 maanden geleden

Het was fantastisch. Ik kom zeker nog een keer terug

Joelle - 3 maanden geleden

Ik ben vakkundig en rustig behandeld.
Ga zeker nog een keertje terug!

Ton - 4 maanden geleden

Ik heb een heerlijke, rustgevende en warmvoelende massage gehad; en wil dit regelmatig weer komen halen!

Atty - 4 maanden geleden

Heel fijn behandeld. Fijne sfeer en er wordt goed gevoeld waar knelpunten zitten

Alexia - 4 maanden geleden

Dankjewel voor de fijne ervaring! Ik kom graag binnenkort terug

Maaike - 4 maanden geleden

Voor het eerst bij de nieuwe locatie geweest. Wat een fijne, warme en mooie plek is het geworden. De massage was weer geweldig. Je ziet me zeker weer terug!

Leonie - 4 maanden geleden

Heerlijk ontspannen, vriendelijk en professioneel

Mascha - 4 maanden geleden