5.0
gebaseerd op 105 reviews

Hartelijke ontvangst, nette en hygiënische salon. Prettige massage. Aanrader

Casper - ongeveer 2 maanden geleden

echt een heerlijke massage, met de atmosfeer die je verwacht. muziek op de achtergrond kan wat beter - meer afwisseling en minder haperingen, maar als dat alles is.. ;-) ik kom zeker terug!

Martijn - ongeveer 2 maanden geleden

zeer attent en vriendelijk

bart - 2 maanden geleden
Leontine - 2 maanden geleden

Heerlijke hoofd/nek/schouder massage gehad. Niet te hard, niet te zacht.
In een rustgevende omgeving en van een super vriendelijke eigenaresse.
Weer helemaal Zen, voor herhaling vatbaar.

Martien - 2 maanden geleden

De eerste keer bij Aroen-ya geweest. Een aanrader, het is erg goed bevallen.

Willem - 3 maanden geleden

Een heerlijke behandeling met de doelstelling die ik gewenst had. Een aanrader voor iedereen. Zeker met kleine kwaaltje dan is zo'n massage geweldig. Tot de volgende keer. Groetjes Bert..

Bert - 3 maanden geleden

Sukanya is vriendelijk en denkt mee. Ik heb voor mijn vriendin en haar man een cadeaubon gekocht en meteen een datum.afgesproken.

Hennie - 3 maanden geleden

Professionele behandeling in een keurige ruimte met als afsluiting een heerlijk kopje koffie🙏❤️

Gert-Jan - 3 maanden geleden
Marielle - 3 maanden geleden