Hartelijke ontvangst, nette en hygiënische salon. Prettige massage. Aanrader
echt een heerlijke massage, met de atmosfeer die je verwacht. muziek op de achtergrond kan wat beter - meer afwisseling en minder haperingen, maar als dat alles is.. ;-) ik kom zeker terug!
zeer attent en vriendelijk
Heerlijke hoofd/nek/schouder massage gehad. Niet te hard, niet te zacht.
In een rustgevende omgeving en van een super vriendelijke eigenaresse.
Weer helemaal Zen, voor herhaling vatbaar.
De eerste keer bij Aroen-ya geweest. Een aanrader, het is erg goed bevallen.
Een heerlijke behandeling met de doelstelling die ik gewenst had. Een aanrader voor iedereen. Zeker met kleine kwaaltje dan is zo'n massage geweldig. Tot de volgende keer. Groetjes Bert..
Sukanya is vriendelijk en denkt mee. Ik heb voor mijn vriendin en haar man een cadeaubon gekocht en meteen een datum.afgesproken.
Professionele behandeling in een keurige ruimte met als afsluiting een heerlijk kopje koffie🙏❤️